31.12.09

01.01.1969 SAYA DI LAHIRKAN JAM PUKUL SATU DAN DAPAT LAH NAMA WAHID..

Shukur Alhamdullillah kepada Allah subahanahua taala, Saya rasa bertuah juga bila di Lahirkan pada 1hb Januari.dan jam pukul satu,Satu dunia menyambutnya dan tiap2 tahun dapat cuti hehehe... Terima kasih Arwah Ayah dan Bonda kerana telah mendidik dan menjadikan saya seperti sekarang ini..Saya amat2 bershukur kerana dilahirkan dalam keadaan yang sempurna.. Bila tiba tahun baru maka timbullah azam2 baru... Sekian Asalamualaikum warah matullah hi waba roka tu... HAPPY NEW YEAR..kepada Perantau yang menyambut tahun baru di Perantauan...

7 ulasan:

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

selamat hari lahir teman ucap kan

semoge panjang umur dan di murah kan reziki.

W@hid 2009 berkata...

Pagi tadi jam 8.am agak malang sikit,H/phone Nokia N95 8 Gb ynag aku beli Rm 2000 telah terendam dlam ayor mesin basuh...Huh rasa nok nangis di buat nye..

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

kalau cepat terus cabut kan battery nye pas tu jemo kan..

W@hid 2009 berkata...

Teman Dah Hantor ke Kedei!!

Hari ini Hp Bini teman pulok terendam dalam ayor laut,Hp dlm poket terus mandi Laut...

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

Eek......mok...

Kalau rope itu yeop mike bile je talipon yang boleh bubuh ayo ..

hi ...hi..hi...

W@hid 2009 berkata...

Yeop nasir ? mike x nok buat Face book ke?

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

Mike cari sakabara santatat

Faca book teman..